Heb je een vraag?

Als iets je wat betreft de behandeling/vergoeding e.d. niet duidelijk is, dan kun je mij per telefoon of mail bereiken. Mocht ik je niet direct te woord kunnen staan, dan kun je een voicemail inspreken met de vraag om terug te bellen.

Heb je een klacht?

Wanneer je ontevreden bent over de inhoud of de vorm van de behandeling, kun je dit altijd kwijt tijdens het eventueel afgesproken consult of als je niet langer wilt wachten tot de volgende afspraak kun je contact opnemen met mij via mail of telefoon. Ik sta open voor jouw ervaring en zal altijd zoeken naar manieren om er samen met je weer een positieve ervaring van te maken. En nog kan het zijn dat we er niet uitkomen. Dan kun je altijd bij het BIG terecht.

Zorgvuldige afhandeling via BIG

Zorgbelang Nederland behandelt je klacht. Zij kunnen je adviseren, het is een onafhankelijke organisatie die je de weg wijst en helpt bij het indienen van je klacht. Het telefoonnummer is0900-243 70 70.

Voor meer informatie kan je terecht op de website Zorgbelang Nederland. Je kunt je klacht ook direct indienen bij het tuchtcollege. Op de site Tuchtcollege Nederland vind je het adres vinden van het regionaal tuchtcollege in jouw regio. Dit tuchtrecht is er om de kwaliteit van de gezondheidszorg te beschermen.

Ook kun je een klacht indienen bij mijn beroepsvereniging LVVP. Meer informatie vindt via de link https://www.lvvp.info/voor-clienten/hoe-te-handelen-bijklachten-over-de-behandelaar/.

Onduidelijk? Meer weten?

Heb je een vraag over jezelf of over de klachtenprocedure neem dan even contact met mij op per mail of telefonisch. Ik help je graag.

shutterstock_52082509